zaterdag 12 november 2011

Einde lidmaatschap D'82

(eerder geplaatst op mijn website op 29 okt)
Donderdagavond heb ik een mailtje naar het bestuur van Dantumadeel'82 gestuurd. Ik heb bedankt als lid. Toch wel even mee "wraksele", want ik ben ruim 25 jaar lid geweest.  Op 4 oktober heb ik in een uitgebreide brief aangegeven dat ik niet langer deel wens uit te maken van de fractie van D'82. "Wat ha ik hjir noch te sykjen", heb ik mij de laatste tijd vaak afgevraagd. Er waren vaak conflictsituaties. Al lange tijd lopen de zaken niet naar wens. Als de emmer vol is hoeft er maar weinig te gebeuren om hem over te laten lopen. Het vertrouwen in het bestuur was volledig weg en ook was een verdere samenwerking met Romke, als fractievoorzitter, niet mogelijk. Samenwerken en loyaal zijn is de basis en als die ontbreekt kun je maar beter stoppen. Op mijn  brief kwam een ultra korte reactie van het bestuur. Volgens hen zou ik vast geen behoefte hebben om "er" nog eens over te praten. Dat is een wel erg gemakkelijke manier om je er van af te maken. Ook drie weken later is er nog geen enkel initiatief door het bestuur ondernomen. Daarom de stap om te bedanken als lid van D'82.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten