zaterdag 12 november 2011

Welkom

(in eerste instatie had ik een website aangemaakt, maar dat beviel niet.)
Vandaag een nieuwe blog aangemaakt. Het leek mij een spannende aangelegenheid, maar het blijkt best mee te vallen. Als je de aanwijzingen volgt wijst het zich vanzelf.
Ik heb deze site opgezet omdat ik graag iets wil vertellen over mijn werk in de gemeenteraad. Als je als lid van de raad bezig bent doe je dat voor de inwoners van je gemeente. Je hoort dan, naar mijn mening, ook regelmatig verslag te doen aan de mensen die je gekozen hebben. Via een eigen blog een dagboek bijhouden lijkt mij een goeie manier om de mensen op de hoogte te houden. Je bent je eigen baas over de site. Dat is een groot voordeel, maar aan de andere kant ook een gevaar. Als je even geen zin hebt is er niemand die het even over neemt. Naast onderwerpen over de gemeenteraad zal ik ook regelmatig iets proberen te publiceren over andere politieke onderwerpen. Reageren op bepaalde artikelen kan natuurlijk altijd en als jullie vragen hebben mail dan gerust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten